قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت

صاحبان کسب و کار که میخواهند از طریق وب سایت کسب درآمد کنند به سئو سایت خود اهمیت میدهند و میخواند در کلمات کلیدی خاصی در صفحه اول گوگل و در رتبه های بالاتر قرار گیرند .

به عنوان مثال شخصی که خدمات سئو سایت میدهد کلماتی همچون سئو سایت ، قیمت سئو سایت برایش مهم است ویا شخصی که سایت ، طراحی وب سایت دارد کلاماتی مثل طراحی سایت ، طراحی وب سایت برایش مهم است .

قیمت آمدن کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل بستگی به سختی کلمات و رقابتی بودن آن دارد . به عنوان مثال شما باید ببینید که چه تعداد وب سایت ، در کلمه کلیدی مورد نظر در صفحه اول قرار میگیرند و با توجه به تعداد رقیبان کلمات در سه دسته قرار میگیرند :

1-کلمات با رقابت متوسط رو به آسان

2- کلمات با رقابت متوسط رو به بالا

3- کلمات با رقابت بالا

در دسته اول تعداد رقیبان شما کم است و نتیجه گیری بروی کلمه کلیدی آسان است و هزینه کمیتری برای سئو پرداخت میشود .

در دسته دوم رقابت حساس تر میشود و تعداد رقبا بیشتر میشود در این حالت هزینه و وقت بیشتری برای سئو سایت و کار بروی کلمات کلیدی لازم است .

در دسته سوم رقابت بسیار شدید است و ممکن است هر روز جایگاه شما در صفحه اول گوگل تغییر کند ، همچننین هزینه بالایی برای سئو و گرفتن نتیجه در کلمات کلیدی لازم است .

اصولا یک وب سایت تازه ایجاد شده و بدون نتیجه 6 تا 12 ماه زمان لازم دارد تا به نتیجه دلخواه برسد . البته با انجام سئو داخلی و خارجی . توجه داشته باشید که قیمت سئو بروی کلمات کلیدی بصورت جداگانه دریافت میشود و کلی نیست یعنی برای هر کلمه کلیدی با توجه به دسته رقابتی هزینه مجزا دریافت میشود و اصولا نصف هزینه اول کار و الباقی در زمان گرفتن نتیجه توسط مجری دریافت میشود . 

جهت دریافت خدمات سئو سایت ، طراحی وب سایت اختصاصی و برنامه نویسی سایت به وب سایت shahroozsamiei.ir مراجعه کنید

کلمات کلیدی :

سئو سایت

seo

سئو وب سایت

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a6ba

خبرنامه بازی ها

گالری